July 19, 2008

hari ini ...

ahh,busan!pagi2 lae da kena bangun.Program pemantapan tok DIA student.UHM,pelik tol.asa cam ouh,nape tok dak2 DIA ja..iskh,aku jadi sengal jap,nak xnak aku kena g.sebab aku mc.Cakap pasal MC asa nk gelak plak.Bila teringat blik,time orientasi.Aku kena jadi mc,tok majlis rasmi plak tuh.Act bukan aku,tp sebab membe aku suruh ganti aku pon jadi ar,mula2 lae da spoil.ALAH,asa nak jerit ja time tu.Aku tersalah sebut jawatan timbalan pengarah ke penolong pengetua.Tapasal2 timb.pengarah tuh xmo berucap..seyht!!hanya kerana itu.Tp sib gak cik naimah cover aku..waaa...mahu gak berucap.fuh!!lupakan hal tu ahh...

aku kangen pada bintang yg satu,hari ne aku sendirian.COKELAT hilang.iskh,busan2.sib ada latop si manes sorang.aku dapat mengisi ruang kebusanan.keletak keletuk tade idea,tapi aku mahu gak bingkis contengan sengal;

mendung langit seperti mengerti
rintih jiwa yg sepi
hari ini aku punya ruang sendiri
burung berkicau merdu menemani
hati aku menyanyi
sumbang aku sendiri memahami
rentak aku tak seperti hari-hari
mungkin rentan karena kangen
pada si pemuja hati...

hee,jiwa aku ne dah cam radio rosak.hitz xmenentu!uikz parah,,tapi parah ne aku rasakan indah.Yihaaa,tok hari ni aku hepy bia busan mamah diri.Hanya kerana perasaan itu~NIAN DI HATI!