August 21, 2008

cerita masa cuti,hey itu aku


cuti kali ne bagi aku kegumbiraan.ayahnda tampak gumbira ya,anaknda mu kini pulang.bawa balik kemenangan terbesar.heee.sori ayahnda.anaknda tahu ayahnda tak berapa nak galak anaknda join pidato hari tu.tapi ayahnda paham kan kemahuan jiwa anaknda.terima kaseh ayahnda.kemenangan tu tok ayahnda.pasti!satu lae,terima kaseh sebab ayahnda selalu masak best2 bila anaknda pulang umah.uhm,makin debab ar anak bongsu ayanda sorang ne.btw cuti ne dila ikut balik.tapi satu hari je.alah,panas punggung pon tak.papon aku hepy sangat.sebab kamu teman aku ke S.I ari tu.thanx a lots sebab teman hang out same g lepak men bowling,nek fery then shopping.yuhuu.ne cerita ngan wanis plak.hari2 kua men bowling.sampai naik lenguh jari ne.tapi aku puas.sebab kali ne pecah rekod.jatuhan pin 160.gile!gian nak men lae.dila kamu kena teman aku selalu nanti bermaen ya.hee.even cuti hanya seketika aku btol2 teruja.masa aku terisi.tok semua kegembiraan ini,aku pasti mahu lagi nanti.terima kaseh kalian yang menghuni genap cuti aku kali ne .

prueziil,
khamis
2300