November 04, 2008

kotak cerita tok seketika


aku yang hina, tak reti berjiwa agaknya.langsung tak reti pula nak menyapa.aih.

maaf saya memang begini kala jiwa sugul.

hangin bila fikir interview pagi tadi.haaa.kena syco soalan yang agak tough.mungkin aku tak cukup bersedia.

waa.peperikasaan yang buat aku tertekan.study mode ye.tapi jiwa ntah ke mana.paper akaun yang awal2 lae dah hancur.pegi tengok carry mark law buat aku sejuk seketika.aiseh,mujur ok.

terima kaseh incik mazlan yang mengajar subjek lawa tu.saya suka subjek tu.sebab membaca.bia terpaksa mengingat saya rela.tak perlu susah pikir mengira.huuu.pensyarah saya pula baek orangnye.*ketawa besar*

paper law hari jumaat pagi.aku mahu betol2 struggle tok subjek kegemaran tuh.*huah*

pegi duka,pegi keranapan diri saya yang hina.saya mahu tenang .tuhan pinjamkan aku bait tenang yang lunak iramanya tanpa sumbang hadir tok aku menikmati peperiksaan.baek.sempurna .chantek .manes.

teman-teman,
lila,lynn,amalina,lina,chah dan yang laen2 aku rindu kalian biar kalian maseh di depan mata.*gila tapi itu saya*
mahu bercanda mencipta memori nakal bersama.

haa.paling tak lupa,lari dari pakguard pukul 1 pagi , kejutan chah macam kena sambar petir yang takot bila sebut nak tengok cite antu.*anak*beranak dalam kubur*.yang semalam malam berlalu pegi semat masih d hati.

p/s: chah,kamu di undang tok bermalam lae di impian.*aku mahu*.plis2.