December 06, 2008

ada logika.nota kusut iramanya chantek!


angin malam kirim lagu indah tok dia.
dia yang selalu jemput aku menjengah bayangan wajahnya.
dia yang bikin aku kalut memikirkan apa saja tentang dia.
kalaupon bulan dan bintang itu indah aku tetap pilih dia.
hati yang pernah bengkak kadang aku maseh tetap ingat dia.
tak bisa aku buang dia walau sejenakpon.
payah.ah,dia bikin aku rebah kalau terus menelaah mencari siapa dia yang aku selalu benar dijengah hebat sebegini .
kalau aku mampu menguyah rasa itu aku mahu.
tapi aku tak mampu .
kerna itu sesuatu yang indah aku punya.
malam sudah la beri aku ruang rasa hebat itu.
mata tolong aku dan beri kerjasama.
lelap biar aku benar lena.
tuhan jangan ambil dia dari aku ya.
biar saja aku terus bungkam merasa dia.
sebab nya dia itu sakral mencipta saat manes bersama.
aku mohon itu dan takkan pernah berhenti meminta.
amin.
penyakit susah nak lena .
pergi lah.
aku perlu mimpi dia bertandang selesa.
biarpon sekali mereka bilang aku gila.
gila itu penuh makna.
sebab??
hanya aku itu yang punya rasa.

p/s:hey sesiapa saja di luar sana.tolong sepak aku laju2.hehehe:P

lima disember dua ribu lapan.

catatan tak waras:cik_alkana.ruang malam pekat yang sudi menemani.
---;<@terima kaseh .