January 15, 2009

EXILE


alkesah kali ini,saya busan lagi.jadi terpaksa mengonlinekan diri.
puncak indera mahkota semakin dingin,
fuh! suhu yang melampau macam duk kat overseas plak.
dulu kipas dibesarkan ke 5 pon tak mengapa.tapi kali ne jangan kan 5 ,off terus pon tape.
mandi pon maleh.buleh tak ,nkpegi kelas tak mandi??heee. sebab sejukkkkkk sangat2.
stokin dan sweater jadi teman buat masa ini.comfoter pon sekalilah.terima kaseh.

ah gila,sebab saya terlampau2 busan.
jadi bicara tak menentu.i was exile here.
KELAS PM yang menarik hari ni.saya suka ar kelas madam hasmah.
sebab slanga dia lain dari yang lain.ahaks,
maaf.
saya asik nak ketawa besar je.tapi tak bisa.nanti saya kena marah.

btw.suke sangatsubjek2 sem ne.sebab hampir dari 6 subjek yang diambil adalah subjek baca,hafal dan engat.saya suke tu.dari mengira,4subjek membaca mungkin.audit,atap(ACCOUNTING THEORY & PRACTICE),tax(MUNGKIN HANYA SEDIKIT MENGIRA) ,entreprenuership,PM.keh3:P

saya mahu struggle.
muktamad.
moga tiada kacau bilau hampiri saya.amen.

lima belas januari dua ribu sembilan

catatan pencil: cik_alkana.AP01-26 impian.