January 01, 2009

indah tahun baru


maseh tak telat kan mahu ucap selamat tahun baru pada dunia.

satu haribulan satu tahun baru dua ribu sembilan.

"selamat ulangtahun kelahiran bonda & abang saya yang ke empat"

buat bonda moga ditempatkan di sisi ILAHI.amen.

buat abang saya yang paling kurus,tolong makan banyak2 sikit supaya nek berat banda kamu.

semoga panjang umor murah rezeki.dan tolong ar cepat2 kawen.fuh!amen.

buat teman2 saya,

kalaulah aku itu mampu menggubah irama lagu paling merdu mengatasi penchenta2 lagu
aku mahu lagu itu di maenkan tanpa jemu buat kamu,
kalau juga aku itu mampu menconteng indah lukisan alam
aku berharap segalanya manes kerna kamu,
kalau lah segala keranapan bisa diinterpretasikan ke arah positif
maka ranap itu ridak perlu menangiskan jiwa lagi dalam kamu,
kalu juga kecantikan paling agung bisa aku pamerkan,
segalanya itu tentang kamu,
kalau juga mereka2 tahu siapa kamu yang aku ertikan
kamu itu adalah kamu.
jiwa aku.
yang aku punya dan ada.

moga tahun ini tahun baru yang penuh ilustrasi kegumbiraan.

kita berdoa.

dan terus memohon padanya,tok bertemu di mana2.moga jugaditemukan tentunya di surga.

insyallah

amen.

satu haribulan januari dua ribu sembilan.

catatan salam:cik_alkana.