January 19, 2009

kesah aku di sini.


"keghairahan menikmati sosej kini kembali"

waaaaaaaa.itu iklan aku tampal kat bawah hostel.
jual sosej lagi tok tambah duit poket sem ne.
bukan pa.mahu dapatkan something.terpaksa keja keras.kawan2 doa bisnes saya ya,
kali ne saya terpaksa berdikari sendiri tok buat sosej,
dari mula buka sampai ar penghabisan jualan.
penat.tapi alhamdulillah kepuasan tu dapat.
even balik2 kelas terus stat bukabungkusan2 sosej.
6.30 ptg g ar bilik ke bilik dengan dialog manes macam biasa"assalamualaikum nak sosej??"
macam tu la lebih kurang.setakat ne jualan alhamdulillah even ramai saingan .
ada jual chicken ball ar,sandwich ar,nasi lemak ar.roti hotdog,tapi aku tak gusar,
rezeki masing2.taperlu ada sifat dengki dalam diri.
terima kaseh tuhan.syukur alhamdulillah.
setakat ne rezeki terbuka untok saya.

tamat.

sembilan belas january dua ribu sembilan.

catatan untung rugi:cik_alkana.kamar setia.