January 17, 2009

KUALA LUMPUR


sendiri aku bawa haluan

lalui hari2 ku.

semalam bawa diri balik kl,umah sista sulong.busan kat kulej.bus pkul 4ptg.cam biasa plusliner jd pilihan.sebab 3 jam perjalanan.laju.heee.pukul 7 tepat sampai pekeliling.before tu aku cuba msg seseorang.cakap mahu jumpa.mujur gak si dia ne.sudi mahu ketemu aku.dalam hati menjerit rakus paling gembira.waaaaa,terima kaseh tunaikan permintaan aku.kami minum.dia maseh macam dulu.lagak yang paling cumil dan manes pada aku.biarpon hanya setengah jam jumpa aku rasa cukup gula.

sebelum pegi dia sempat pesan jaga diri.kl tak macam tempat lain.ya2.saya tahu..terima kaseh kamu,muhammad uqbah b. mustaffa kamal.terima kaseh sebab aku diberi peluang untok kenali kamu.dan terima kaseh kamu sempat kirim senyum paling manes iringi lambaian semalam.

moga kita jumpa lagi.

------------------------------------------------------------------

jam maseh awal,so aku maleh lagi nak blik umah sista.amek monorail ke times square.monorail lengang.mujur gak tak ramai orang.aku pon taperlu berasak.sampai kat times aku terus g borders,cari the chocolate run untok dalila farhana.malang segenap ruang borders aku lewati tak jumpa gak novel tu, tanya mamat kat borders dia cakap out of stock.maaf dalila.saya dah cari tok kamu.tapi takjumpe.tade rezeki.uhm.then terus cari selipar jepun kulit pisang.naek 3rd floor.yee.jumpa.tp takbanyak choice.tak chantek ar.saiz besar2 plak.tapi cuma ada saiz 6.ambil ar.penat datang .beli je ar.jalan2,then balik.busan.ambil monorail .tukar tren kat titiwangsa.pergi ke salak selatan,abang ipar aku jemput.alah kelu je dalam keta.takde topik nak cakap.sib gak ada irfan.dia asik panggil "makcik tiqah" ye saya !
btw,sy dah jadi makcik untuk 17 orang anak buah.ngee~

ramai .meriah.

cukupla.papon saya rasa indah banget.

tamat.

tujuh belas januari dua ribu sembilan.

catatan jiwa dah hati;cik_alkana.salak selatan.kuala lumpur