February 14, 2009

hey2.

untok dia itu,

aku mohon dia bertabah.

sebab aku tahu itu dia.

dia yang selalu kuat pada jiwa.

uhm.

ke hadapan bintang paling superb dalam hati saya;

kamu seorang yang paling aku kangen banget sekarang.

dan seorang itu aku mahu selalu bernafas tanpa semput.

kamu , andai kamu tahu setiap ruang aku lalui ,

setiap genap sudut aku geledah sendiri ,

disini,aku nampak kamu bintang.

bintang yang penah melalui sesak suka dan duka .

kamu tahu, gelak tawa kamu itu.gegak gempita paling jujur pada aku.

bintang terus payungkan kerdipan paling indah untok aku ya.

*senyum sampai ke telinga*


dear cokelat saya,

hey2 pemanes .

bisa aku jerit kuat2

aku cuma nak cakap aku perlu kamu ne.

tolong,

kita jumpa ,bersama mereka lae.

kali ni kita pegi mengembara.

jauh.

jauh sampai tiada yang mencela.

kita jadi macam abu,ali,lynn,dan mereka itu dalam "kami"

tapi kita jangan bia sket pon sedih menerpa datang.

kita jad kopi.

aromanya wangi sampai rasa nak minum selalu.

kamu2 saya hidop di sini dengan kamu2.dan bukan mereka2 itu.

jadi saya mahu terus menguntai persahabatan kita menjadi satu.


.bisa saya pinjam mereka lagi tuhan???.

melodi kita tari kan sekali ini.

:))