February 24, 2009

mahu.


saya sangat2 sibuk minggu ne,

dengan latihan pidato,konvensyen PSN ag,dan
paling memusingkan hati ne.
soal assignment.
bertimbunan dalam kepala.
PM,ATAP,BUSSINESS PLAN ,
adeh,
then nak selesaikan segala perkara tentang latihan perindustrian.
yakni praktikal.
waaaaaa.
lumrah seorang pelajar.
luar biasa la tu.
haaaa.
maaf sangat andai saya tak msg atau mereply msg kalian di luar sana.
kawan2...
nak pinjam masa kamu2 ???

bisa nggak transfer masa kamo2 itu bagi saya sedikit.
nak rehat pon tade masa.
nak tido cukup apatah laginye.
situasi ini menguji mental dan fizikal saya.

****chayok2

lae 5hari masa perhitungan untuk saya pulang ke kampung halaman
hanya tuhan je tahu betapa berguling2nya perasaan manes di jiwa ne mahu balik
plok cium abah saya,
rindu nak makan masakan abah.
ya,kat rumah saya abah yang masak .
nanti nak suruh abah masak nasi daging untok saya.
enak.
balik kali ne semua saya nak makan,
nak suruh kakak saya buatkan soto dan beriani gam tok saya.
***meleleh air liur kempunan***

mereka yang terlalu sakral dalam hidop saya~

doakan saya di KM SEREMBAN 6hb ini.

satu lae perjuangan terakhir mewakili kolej,

moga diberi kekuatan yang terbaek tok saya lakukan.

amen.

hari ini ,langit cerah memutih
awan biru memayungkan redup tenang untuk kamo.
pasang radio kuat2,
siaranya jangan dialih.
biar lagu2 itu diputar enak mengikut tari hati yang sedang leka
di buai keroncong musik jiwa sendiri ,

cuba lenggoknya kita susun sendiri.
cuba rasa layanan itu,
sungguh.
pasti kamu mahu lagi।