April 09, 2009

truth.

tell the truth,tell the truth,tell the truth.

maybe I'm not getting across how fun all this is.
truly,its so much odd and satisfying fun,
trying to figure all this out.
or maybe I'm just enjoying the surreal moment in my life so much because i happen to be falling in love and that always make the world seem delightful,
no matter how insane your reality.


fuhh.

senario berganda tahap maksima.
menumpang seketika hidop yang bagai persinggahan cuma.
pejam celikpejamcelik sudah mahu habis tempoh aku dsini.
sudut tingkah yang mengajar aku rasa bermacam asam garam dunia.

sudah miliki chenta,mahu aku jaga baek2.
sudah miliki rasa jiwa.
sudah juga aku miliki teman yang ramainye aku sayang tak terhingga.
hee.

dan semua ini harga jiwa.
yang bukan diberi percuma..

matahari.
aku sedang bernada dengan lagu itu.
enak.

jom2.kita berdansa.