June 13, 2009

berjuta hari aku tetap gumbira untok kamu.kamu.kamu.


hola malaysia.
hari yang pantas terbuku hari ini hari aku dan dia.
dia itu perempuan aku,
uiks,bahasa perlu dijaga,
ku artikan senoktahnya dia adalah hati.
oh sitizawanis kamu dah ceriakan sungguh hari kita.
dia bawa aku kutip kepah di pantai.
pantai yang letaknya nun jauh di sudut desa.
KUALA MUDA,
satu. terpaling aku rasa hebat sangat .
kami menggila jerit yang terpaling maksima untuk lepaskan segala rasa yang menghabuk di jiwa.
puas!
sedap!
sekali lagi HEBAT.
dan kami bawa pulang kepah sebekas.
dan cik hati juara mencari dan menggali untok dapatkan kepah di gigi pantai.
dan hari ini asyik makan tak engat dunia.
laksa,ais kacang,jagung bakar,charkue teow.
oh lalala~hari sebegini payah aku nak cari.
dan tuhan ,jangan ambil hati itu dari aku.
aku dan dia bonceng motosikal juga bagai orang gila.
tape.yang penting selamat sampai rumah.

hey2 wanis,tahu.aku rindu lagi mahu canda riang sama kamu.

dan kehidopan di rumah ,permulaan yang memulihkan segala rasa,
oh tuhan ku kaseh dia.
takkan ku sakiti dia.
hukum aku bila terjadi.

incik hashim ,
selamat hari bapa.
ABAH.
chenta lelaki kacak itu sampai surga ilahi.
abah oh abah.