June 16, 2009

terbang ,


sore kelmarin,
kemas bilik baru saya,
oh senget nye abang.
berani2 mahu tukar bilik,
naseb baek aku ijin,
sebab kau abanggggg..
ahaks.
kawen,taksabar2 dia nak kawen,
dan bila nak kawen dia menjadi begitu rajin.
oh abang,kau memang rajin dari dulu.
buat air bila tamu datang,
dan sampai hari ini mereka itu memuji2 air tangan teruna.
sedap.

ini kesah keja aku yang taktahu bila akan tibanya 21st August,
aku mahu keja aku lekas2 habes,tapi belom pon habes satu keja,
"puk"keja baru bertandang.
terima kaseh cik supervisor aku,
memang satu sikap aku telah dimanipulasikan .
menjadi tersangat rajin.
oh bekerja di bawah satu bumbung dengan berlainan tutur bahasa,
agak payah.
rugi aku tak belajar bahasa itu.
perghh,nak pinau hari2 dengar lagu cina maaaaa.
hak2.

dah busan ngadap keja yang berlambakkan.
sengal aku pada keja takleh nak ilang,
aku maseh dalam situasi bercampur suka dan tak.
oh payah.
sampai bila??

dan menghitung hari menanti kamu datang,
cepat la datang weh.
dan .
sepekara lagi.
aku rindu life kat kulej waktu nya aku di sem 4.

oh rindu.

ada lagi,
mahu ke feringgi dan naik benda tu.
???
yang tinggi bawa aku terbang lihat keindahan laut dan seluruhnya.
parasuit.kot?
haaa
bila ntah,tade masa ag.
sabar2.

dan sangat menggelodak jiwa mahu bikin contengan manes ag,
tapi tak kuar2 ilham nye.
.cukup.
mahu beredar mengadap keja.