September 14, 2009

jom pakat pasang pelita.


sorotan kesah bermula makin baek.
dan saya semakin asyik bergula manes sama kau dan kau.
oh hari semakin mencecah kelibat syawal.
hati dibeban rasa rindu penuh mendalam.
dan itu rindu yang terpaling banyak terkumpul untuk arwah bonda.
sangat infinity,
saya maseh begini.
bonda selamat di sana.amen.
dan si teman jiwa,kau terpaling setia di sisi.terima kaseh.
berbulan madu di bulan ramadhan sama saya di sini,kau gembira tak?
saya rasa nak pasang pelita buluh malam ne.
abang janji nk cat rumah besok.
oh sangat tidak sabar.
saya dan mereka moga benar berjiwa kali ini.
selamat pulang ke kampung halaman masing2 ya teman2.
oh balik kampung.itu sepekara yang melambung kegirangan.
jom2 pakat jumpa saudara terchenta.
oh maseh terlalu awal cik alkana oit.

ok .selamat terus menunaikan kewajipan puasa.

P/s: kau terima kaseh.