December 21, 2009

eager haaaaa !




selamat malam dunia.
hari ini saya telah belajar banyak tentang kehidupan.
dan seorang ini yang berkata tentang ini.
untuk menjadi kan kehidupan benar betol dan manes
u have to change.
1st thing u have to do
"guiding the prayer for 40 days.
try jaga dan ubah kalau selama ini pekara itu maseh berlobang2.
dan lihat selama 40 hari itu adakah kau berjaya tidak tinggalkan solat .
kalau berjaya makanya selepas itu kau takkan ulang tingkah dulu.
guiding your eyes too.
jaga lidah dari repekanrepekan yang bukan2.
dan semua ini perlu dibuat perjanjian dengan diri kau.
paling paling penting,
jujur dan lakukan refleksi diri yang sangat mendalam.


saya mahu berkongsi ligat alam malam ini.
siapa yang mahu bersama saya melihat bulan sabit indah yang sudah kelihatan sejak 2 hari ini.
jommm !
saya sangat kagum dengan keagungan malam.
bulan sabit itu tidak sendiri.
bertambah chantek di temani si bintang yang satu.
begini rutin saya setiap malam.setiap kali malam jengah
saya akan pandang atas.melihat langit pekat dan sekalisekala berdialog sama alam.
haaaa.gila bukan?
tapi itu terapi saya.rasa dekat dengan sesuatu.

rasa hidop yang semakin celaru.
tapi jiwa ni maseh buleh kuat ketawa :))

helo dunia,
kalau saya ajak kalian bersama menonton filem sains fiksyen yang hebat tika ini mahu kah?
AVATAR,
saya tak sabar menonton rabu ini.

jomm!