February 22, 2010

pinjam kan aku kalam hidop.mahu revisi sampai mati.

nobody loves me:(

lazimnya perkara ini berulang lagi.
dan paling pastinya aku kena betolbetol berkuat hati dengan segala rasa maknenek yang menghuni.
oh sampai bilakah nak ampuh bertahan.
saket bila aku rendukan seseorang dan perlukan orang tu.tapi diri kedua seolaholah tidak rasa kan apa apa.
aku begitu tuli atau kau yang sebenarnya langsung buat takpeduli.

belum aku hadam proses kehidupan dengan baik aku di bawa lagi menu terbaru untuk dirasa.
apakah ini proses yang mendewasakan aku?
diam perkara terbaik.
tapi lazimnya sepi itu bikin persepsi yang macamacam.
aku rasa hambar.
aku rasa tawar.
sedikit pon tiada rasa manis.
kelat.
ubat memang pahit tok di telan hadam.
mujarab samada cepat atau lambat
bergantungan pada diri yang mahu cari penawar itu.

aku tidak paham lagi dengan roda kehidupan.
aku masih membangangkan diri .
melayan minda negatif .
oh terlampau selalu bukanbukan.

bangun dan revisi dengan putaran yang kau hadap !
oh aku.
sudahsudahlah.

p.s/rendu pada si dia yang bawa aku ke dunia :(