February 16, 2010

the things you own end up owning you,

apa yang di kepala saya taksama seperti apa yang hati mahu.
sudah bikin larat jiwa.
rasa nak tonyoh muka kat jalan tar.

kusut.

mahu biarkan dan pikir jauhjauh.
sampai bila kemahuan mahu begini dirasakan.
saya harus bersenang hati.
minggu depan mahu cepatcepat selesaikan 1 perkara.
dan mahu rangkul satu benda.
mudahmudahan keduanya perkara dan satu itu betobetol menjadi milik empunya saya.

oh,cukup katakan saya provokasi kamukamu.
sebab saya sebenarnya bukan mahu itu.
berdamping dengan rasa sendiri.
umpamanya kau chentakan orang yang kau perlu chentai sangatsangat.
lara itu selesai segera.taperlu plusssplusplus rasa yang bukanbukan.

oh si pendamping hati.
saya bersama kamu dalam apa jua keadaanya.
itu memang mesti sampai mati.
p.s/ selamat bergumbira.dan jangan berselisih sangka dengan harihari anda:) peace~