April 23, 2010

asmara ini yang hanyutkan kita,

alhamdulillah,sudah ada yang mahu miliki incik nikon.
tapi saya agak sedih dan keberatan.
sebab incik nikon sudah hampir 3bulan menjalinkan hubungan asmara
dengann saya tanpa sebarang masalah.
maafkan saya incik nikon,
saya sudah keberatan mahu teruskan hubungan.
sebab incik nikonlah yang banyak bagi peluang saya merakamkan detik indah bersama orang yang terpaling saya sayang.
incik nikon takpernah hampakan saya.
setiap darinya terbaik dan chantek.
saya sudah tidakbuleh terus berdamping,
sebab nntnya saya akan bersedih.
bila ingat setiap satu yang pernah dirakamkan.

incik nikon,jaga diri baikbaik.
dan beri yang terbaik macam incik nikon pernah bagi pada saya.
dan kepada penchenta baru,

plisss!

HANDLE WITH CARE.

SAYANG myinciknikon,mwaaaaaxxxxxxxx!