May 28, 2010

iloveGSC

SAYA punya dua ini,si kacak dan si chantek

HAAA *_*

bukan mahu bercerita tentang si kacak dan si chantek kat atas tu.
sengaja bikin meruap ja entry kali ni,
oh,sebenarnya hari ini adalah hari aku yang penuh dramatis.
alangkah tidak rugi lansung apabila aku menyaiko diri keluar 
berpoya poya sensorang diri.
plan pertama dalam pala otak ni adalah p bundle "DOUBT"
tapi tajumpe cari mulanya,
terpaksalah aku tanya org dekatdekat situ,
dan sudah dijumpa cari masuk bundle tu 
gila bersepah plaid shirt dia,
tapi melihatkan kuantitiukurlilit badan ohMY! all the plaid shirt i nak tak muat yunk!
dem!
rasa nak sedut lemak time tu jg.
HAAA:))
TAPI i sempat bedal satu plaidshirt,sebab dah datang kan.
ok plan kedua,
menonton wayang.
heee.
mana lagi GSC terdekat yang i like sangat kalau bukan sunway carnival mall
sampai ja kat GSC mak aiiii,gila sepah orang .
cuti memang macam ni.aku dah mula serabai sebab crowded sangat.
but takesah la,busan tahap melecur dah jiwa ni.
so aku pon terus que up dan pikir sambil sambil tu ,
" mis,nak citer PRINCE OF PERSIA"
OK bape orang?"
aku jawab bujang mis oit,
then dia gelak dia bagi aku seat baik punyerrr!
tat time aku sampai jam 6:55pm waktu m'sia
dan muvie aku pkul 7:05pm
ok la tunggu dan masuk hall,
aku ni ingat tade nye sangat manusia,
sekali dalam hall dah penuh,
ok when citer dah start semua gile pokus sampailah habesnya cerita tu.
dan sangat la best sebab prince DASTAN tu sangat la kacak beraksi ^_^
ohmy!
tidak siasia aku mencari liburan sendiri hari ini.
oksudah settle plan hebat tu aku pon terus beraksi ke plan ketiga 
apa lagi kalu tak bedal makan beb!
pegi drive tru mekdi dan i dapat la membeli juga si SHREK dan si FIONA tu.
sebab dah terjatuh hati waktu nonton shrek 3D hari tu.
actually kan aku nak sangat dua OGRE tu sebab kan bila aku dah jumpa 
orang yang betolbetol chentakan aku, aku nak kasi dia si FIONA chantek tu
suruh dia simpan elokelok dan aku plak simpan si SHREK kacak tu.
ehemehem,IloveGSCmoreandmore~