May 05, 2010

iloveyoukeju

maseh berkirakira dengan hari untuk tampil dalam diri yang bersedia mendepangkan segala kemungkinan yang jadi.

aku selalu macam ni.
takreti nak paham diri.

lastlast aku sakit ati seko seko.

HAHAHA.

melihat atas sampai bawah
***pramatured.
PALA HOTAK pramatang.
**padan aku termaki sendiri lagi

aku ni yang lambat nak bertindak pulih kan segala jadi.
so bila lambat automatik akan disalahpahamkan.
................................................................................................
saya busan hidop takbuat apa apa.
jadi saya kembali buat kerja sama.
ngadap orangorang sama.
kesimpulanya saya suka main main dengan hidop .
sebab tu bila jadi satu satu perkara lahanat pada saya ,
mula la nak hangen sana sini.

**saya marah saya diam**

itu dulu.

**sekarang saya kalau marah terus wa carutmaki lu**
sampai kan orangorang kat rumah akan pandang senget pada saya kalau saya balik dan diam.
itu tanda dia saya tengah &*^%$%%

tapi saya cepat sejuk bila ada budak kecik tu kat rumah sengihsengih nak suruh saya kendong dan main dengan dia.
dah la besau dah skang.
auntie you ni talarat la nak dokong you EHAM .
berat .perghhh~
**LOL: )
............................................................................................
makin menjadijadi perangai orangorang sekeliling,sampai aku rasa nak soundchecksoundcheck ja.

tapi apakan daya itu bukan perkara mulia nyah.

choiii.

sabar .sabar.sabar.

esok tetap kena pandang kedepan dan terus berhidop.
bak kata adnan sempit: ))

"dimana ada kemahuan di situ ada highwayyyy!"

susah nak cari cikaro sekarang,hati gua tengah sakit der.


p/s: hey,thanks.