August 11, 2010

ilovethewayyousmile


selamat berpuasa kepada sekalian anda yang menjenguksinggah blog saya.
assalamualaikum ,
ehemehem,pengisian jiwa yang aku rasakan maseh buntu dan agak longgar.
oh aku bukan mahu bercakap tentang ini.
sudah busan ok .
meratah perkara sama,
jadi,aku hanya mahu merepek perkara perkara yang ringan,
heee.

pertama aku sudah begitu boleh  bernafas dengan segar dalam kampus USM sejak empat minggu
disini,kerana apa?
KERANA KELESTARIAN ok!
siapa yang pernah terjebak dalam kampus usm akn paham konsep kelestarian yang begitu diagungagungkan di sini.

ok  perkara kedua,
rasa begitu busannnnnnnnn tahap meluat bila sudah lama aku tak keluar joli sana sini,
sebab?
duit talaaaa maaa.
sangat tak seronok ok,
sekarang aku dapat rasa menjadi seorang mahasiswa yang perlu berkorban segala macam kehendak,
kalau tak u ol jgn jadi mahasiswa ok.
ini juga akibat if korang menjoli duit pada awal semester tanpa memikirkan implikasi maksima di tengah semester,
.padanmuke.

perkara ketiga,
dimanakah chenta hati aku menyepi.
wahhh,pengakuan besar ini adalah kerana,
aku rendu kau sangat ok~
sedap tapi luluh bila rasa ini kuat menekannekan jiwa mahukan kau .
tolong segera kembali,
tunggu.
tetap aku disini.
perasaan takbuleh tipu,
oh !

perkara terakhir,
sangat sangat berharap segalanya lancar ,
clean juga kleaaaa,
kerana
hidop akan begitu menggumbirakan tatkala tiada kelatkelat peria harus ditelankerna pastinya 
semua orang mahu pegang kuat manis hidopmereka bukan.

ok lah,
saya akhiri dengan wasalam.
salam malam sekalian anda.
selamat beribadah.