August 07, 2010

weekend with me again?

pagi aku tidak sebegini,
subuh tadi aku menggigil lelah
rendukan perkara perkara besar di rumah,
aku sedang di rumah
sesakk
rendukan sarapan pagi bonda,
merenung luar basah,
bau hujan 
sedap.rasa mahu mendakap titis gerimis.

oh,hari ini abah bikin sup ayam untuk anak kecil nya ini,
sebab semalam aku minta abah buat sup ayam untuk aku.hee
manes kan si abah .
balik rumah rasa yang pelbagai nya terus hilang dan lega.
dapat tatap muka lelaki chenta mati dan bau selesa segala isi rumah bikin aku rasa bergula
setelah empat minggu diri di tempat baru aku maseh belum rasa moleknya
tapi cuba terus mencari keselesaan .

ok mahu mandi dan menikmati sup ayam bersama abah.
winkwinkwink**

tapi...............
 aku rendu sangat budak kecik ini,
mana kau budak kecik
cepat balik.
nak cium banyakbanyak.