October 16, 2010

g'morn


hari ni awal pula aku terbangun kan?haaa.ni semua sebab kes aku nak kena buat recording forum dengan merekamereka bekas grup aku.forum untok komunikasi bahasa satu,di mana subjek itu secara halal nya sudah digugurkan,yang pada mulanya pukul 8 aku perlu ke dewan kuliah bersama mereka. .tapiiiii secara drastik nye,sesudah aku selesai mandi bersiap chantek wangi aku terima pesanan sms jam ditukar ke pukol 11.uhm s.a.b.a.r.

nk tido balik kan ada juga aku membuta sampai jam berapa.padan muko mereka kan?
iskh menguji betul.

sini ,hujan jatuh dengan segala sudi .pagi.bayangkan ,betapa enak kalau aku beradu.
bau hujan yang juga seperti bau ganja pada aku.
sedap.

hahaa.tahu pulak aku bau ganja sebagaimana kan??

jadual yang juga padat.

padat dengan keluar jalan dan makan.kadang wayang.habes cerita segala kesah di panggung untok bulan ni saja aku dah tonton.rutin yang makin menjadi jadi.dan kendian nya bila poket sudah kering,mula hilang akal  gagau latop hadap muka buku dan khatam berulang  kali.kalau diberi peperiksaan di uji pada aku tentang berfacebookin ni pasti aku lulus.

***waddhapuck

juga boleh dikatakan setiap kali keluar makan habes segala kedai makan yang dikhabarkan sedap,tapernah runsing mencari lokasi.biar ceruk celah mana pon,aku juga teman teman pasti sampai,bab makan takbuleh tolak.food for friendship.

sumpah .
aku girang bila begitu.
sumpah aku lapang melihat muka sorang sorang kenyang,

yang penting aku suka bila lensa aku begitu berkomitmen merakamkan segala macam perkara indah yang terjadi setiap hari hari ku.

bila usia sudah jauh pasti aku senyum sendiri melihat satu persatu fotofoto kenangan itu nanti.
kemas.selagi ruang mengizinkan itu yang aku mahu sampai tua,

hobi perlu.kerna itu sesuatu yang terpaling munasabah.kerana segala itu menghidopkan hari hari aku.

jangan pernah hilang ibarat nyawa pada ku.

mudahmudahan.