October 15, 2010

HAVE A CUPPA

at home.baru sampai.
tamahu apa.
mahu rehat cukupcukup.
esok bangun pukol bape pon tade orang nak bisingbising.haaa
balik rumah apa lagi,
buat apa saja sesuka hati.
yang penting gumbira buat takreti,
selonggok baju baju kotor bawa balik basuh kat rumah,
macam biasa,
jimat duit.jimat sabun cuci.
dah jimat macam2 la bila balik ni.
semua free.

sunggoh aku suka!

paling aku melompat tinggi gumbira tengok chenta lelaki mati aku senyum bila nampak anak perempuangg bongsu dia balik!

**abah.sangat kangen aku pada abah.

sumpah aku rasa lapang,tenang,

biarpon aku baru hilang chenta lelaki kedua.***bah juga dibelakangnye.

bukan hilang terus.maseh dalam hati aku,kemas,kuat.cuma ntah la.
if ada jodoh ,kawen la aku dan dia.

***vahhhhvahhhvahhh

berangan je kan.

tapi kamukamukmau orang doakan la yang terbaik ya
if nk makan nasi minyak kat rumah aku:P

***kelat.

secara tak sengaja petang tadi before aku balik rumah aku ke gsc,layan cite tamil.
***ENTHIRAN.
kenapa tamil kan??
1st sebab ada aishwarya rai.ngeee~~

2nd sebab membemembe aku cakap bestt.
3jam aku berakar tunjang dalam panggungwayang dikelilingi lecthumy,mutusamy**rekaan nama semata2 betapa aku nk gambarkan aku seko ja dalam tu.
dan u olss tahu kan wangian semerbak mereka,fuhhh!!

bau bauan buat aku gigih juga layan.

ok,mau layan drama kat tv,dah lama takhadap tv.

sebelom tu mari kita kongsi samasama ;

''ANYONE CAN GIVE UP.It' the easiest thing in the world to do.But to hold it together when everyonelse would understand if you  fell apart,THAT'S TRUE STRENGTH''