October 27, 2010

penghargaan ini


**madam ayuni akhiar,pensyarah kelas english


**madam iman khalid,pensyarah kelas marketing 


bhaa;))
kenapa aku letak kedua-dua gambar pensyarah ini
pertama sebab kelas mereka buat aku rasa rugi sangat kalau aku ponteng.
gila seronok ok
adore .

sumpah aku akan sgt excited bila ada dua kelas ni.
madam ayuni akhiar
mengajar subjek english
dalam kelas dia aku takkan buat perkara lain 
pokus.
sebab dia memang gila sempoi mengajar,mungkin sebab dia terlalu muda
24tahun,kecil manes .hari ni kelas terakhir bersama dia.jam 8pagi-9pagi
we olss dapat jelly sorang dua.
last week we olss makan karipap panas .
so bayangkan betapa suwitttnya madam ni.
(makan mana penah tak best aku ni:)),phew~)

madam iman khalid.
beliau dari iran.
pertama kali masuk kelas lagi aku dh excited bila tahu lect ni foreigner
jakun kan aku??
bukan apa sebab aku dengar sebelom ni dia sangat best.
dan 100% benar,
memang gile best.
dengan slanga dia,reaksi dia yang comel memang konpem ko taktido.
sapa tido aku memang tapaham.
belajar marketing,guna slide,dan bila dia terlaju ke slide berikutnya automatik kau akan dengar dia cakap
''oopss!''
then bila kau bising dia akan buat reaksi tutup mulut dengan penuh bergaya.

dan kedua pensyarah feveret ni buat aku bakal merindui mereka banyak sgt juga memotivasikan diri untuk score yg terbaik kedua subjek ini.

final exam yang makin dekat.
takbuleh banyak melepak sana sini.
pokus dan bersungguh.

moga segalanya baik baik.