November 16, 2010

hari ni balik rumah.

salam eid adha buat seluruh umat islam di seluruh dunia.
petang ni aku cabut balik rumah,dah macam jauh sangat ke duduk??
dekat tapi apa kes balik lambat,,hahaha,mengemas bilik la,malas nk simpan stor yang ruang nya buleh tangkap muat berapa isi la sangat,alahai,nasib umah eden dekat ja gayah.
so,angkut semua balik macam mula daftar masuk dulu,
dan karang pulang ada la mulutmulut abang kakak aku perli ketat2,
hahaha,adik korang jugak kan,
dan esok raya isi rumah mesti penuh.
dan kali ni abah dah tempah ketupat 3kg(almaklumla tade sape waris arwah mak aku buat ketupat)*taksempat.hikk.rendang segala kakak aku bikin buat,dan tu yang pertama sekali aku nk sebat makan petang karang ke malam karang ke.pastu plan pegi amik baju raya tempah kat macik aku,sakan hape aku raya haji kali ni,HELO,raya haji la patot di rai kan sebenarnya,tu pon abah selalu cakap,tapi aku tanampak macam tu pon kat m'sia ni,raya aidilfitri ya,bagai sakan nk rak segala,harus la kan.
nanti aku upload gambar raya ,kali ni dila ikot aku balik raya kat rumah,so aku nk bagi dia rasa yang terbaik raya dengan family aku.esok pagi paling aku tunggu,nak snap gambo orang korban lembu,dan sebab kan byk daging dalam freezer aku tahu mesti kakak buat steak,aku nk rembat sikit buat spaghetti.yuhuuu!


**kawankawan yang keterpaksaan raya kat hostel jgn gusar,if korang tapat dtg umah aku,aku bawa korang ketupat rendang segala ok.