December 05, 2010

musuh dalam comforter





kalau di ikutkan beban rasa yang terpikul ini lebih kecil dibanding pengorbanan yang kau kira besar dilakukan,aku biarkan saja.mungkin ada betol kata bekas dia,kau bikin pengorbanan",
kadang aku rasa jelik jika segala macam perkara yang orang perseorangan atau siapa saja begitu juah merasa dengan adanya besar pengorbanan itu kau seolah olah punya mutlak untuk tidak dijentik tegur dan dibiar-in beremosi--tidak sama sekali. sekalipon orang yang menerima pengorbanan itu mungkin terlalu memendam berat apa yang telenovela di hati berselirat kusut.

untuk sepurnama lagi,aku harap segera berlalu .aku mahu lebih sendiri bikin perkara aku.

oh ya,orang kampung perihal lagi jelik .teori jiran tertangga di kampung suka menjaga perihal tepi kain atas kain sampai dalam kain memang aku sokong berjuta ratus persen! kau bikin la baik didepan,kau lapangkan berpuluh minit kau beramahmesra sama tertangga kau,habes karang belakang kau dia asah pisau lagi tajam pada pedang samurai mahu tikam kau hidophidop.den cincangcincang daging kau makan sampai kenyang.itu analogi begok aku,hahaha.ye la bila kau mengata fitnah becerita perihal saudara kau sendiri ibarat nya kau makan daging saudara kau tu.bukan begitu???mereka takserik sekalipon kau campak buang daerah tinggal di kutub utara sekalipon.


buat dia ; jangan tipu perasaan you dan i juga ada perasaan le you,renungrenungkan dan selamat beramal.