December 28, 2010

suffocate

hola,selamat petang ,selalu time time gini kalau aku tak keluar meronggeng aku akan membuta,biarpon aku tahu adalah tidak molek bagusnya tido petang gaya gini,HAHAHAH.Ok dah masuk hari kedua attend kelas ,sem ni banyak pulak subjek aku rembat ambik tapi dengan aturan yang betol dan sudah dirancang .tidak seperti semester lepas,dari 6subjek tinggal 4subjek,pantas tidak balance ,pointer pon tidak sekata plotnya,HARUSLA aku sesal ,tapi alhamdulillah sangat result patik clean and clear.Walaupon pada mulanya ,memang cuak nerves nak mampos bila nak buka web campusonline kan check hari tu,takot ada P* (lulus bersyarat)macam sedap la sikit kan dari dia tulis GAGAL,ULANGAN ke hape,ok so far kelas setakat ni tade masalah,cuma nya keadaan dewan kuliah mak aiii,sejuk nk mati,benci aircond-boleh suffocate !blrpppp,even i ni chubby you ols still rasa sampai ke tulang ni sejuk,kambing betol la aircond kat DK Foyer tu.