January 26, 2011





aku sedang mencari keadaan dimana aku seperti dulu.
semalam juga hari ini pola hidop aku maseh serupa.
tak kalih lansung.dah masuk 3minggu aku skip kuliah,dan hanya masuk kelas tutorial.
kucarkacir kalu aku terus macam ni.asal pagi aku liat nak buka mata .kalau malam aku hyper tak semena.
dan paling laku aku tapenah skip kelas guitar.sebab tu ja satu2 kelas aku tak reti nak ponteng.sebab kelas guitar biasa la,seronok gila babi.


debat baru selesai,hampir membiarkan diri beristirehat.tapi maseh tidak ada kekangan masa untok begitu.
sekali lagi terlibat dengan pantun,aku nak menolak,tapi dasarnya aku suka main balasbalas pantun.
kerana debat juga pantun aku jadi melayu berbahasa .dunia aku maseh belom diisi dengan kelengkapan yang seperlunya.kalau aku terus macam ni,aku boleh ranap tak lama lagi..


dan dalam sekitar lingkungan hidop ,aku perlu menghormati banyak perkara dan keadaan yang menuntut aku bangkit untuk tidak sekadar basabasi.


hari ini aku butuh keadaan sperti ketika aku di azankan pada 01october1988.


sekian.