January 08, 2012

Barangkali aku ke mari sekadar menjenguk kisah sendiri
Ha ha .okay serius,dah bape bulan tak update ni,sbb tado sapo pon nk baca,jd aku malass nk cerita,
Btw ,now umur aku tak mudo lagi,makin mencecah angka 24,dah boleh kawin sgt2 dah pon.heee,but calon ke laut,belum jumpa yang pasti.Sepanjang aku tak menulis kat sini kire dh byk sgt perkara aku lalui,hey korang aku dah tak stay hotel,reason dia byk,tp sbb utama aku mmg nk duduk dekat sama abah.sbb abah ja satu2nya insan tercinta paling dekat yang aku ada,wahhh.kelaas kau maria kan.oh ya aku bekerjaya sekarang,since sem lepas aku cutu 4bulan,aku sambung untuk terus bekerja walau skang tengaj belajar,he he,seronok bkerja ni,paling tidak ada duit sendiri.dan alhamdulillah life aku pon makin baik.alright aku rasa next time aku balik sini dan update lagi..