October 16, 2008

kesah aku yg begitu.


burung menyanyi riang
herdikan sumbang cengkerik
mainan irama mergastua menjemput aku bersetubuh bersama alam
sendiri memeluk hari
aku yg selalu begini berdiam terus menyepi
asyik mencari jawapan yang tak pasti

hey, hey , hey diri
usah pendam rajuk hati
nanti kamu yang rugi
hayun laju perasaan mati
betolah kamu takkan rugi

uh,hampeh aku sedang bermonolog dengan diri
PERSETANKAN!
Pegi,lari dari pendam jiwa
yang mati !hapak!

eh!taperlu bia ketakutan merempuh keberanian
uhm.aku KALAH lagi.

simpan dalam-dalam.
fuh!lega sendiri.

kesah hati,jiwa dan diri aku yang tak pernah henti.
kerna aku belajar untok menghargai.

menyentoh rasa yang aku ingini.

..........................................................................................

*saat ini,tika ini.tempoh terdekat yang bakal menghampiri.aku mohon