October 30, 2008

kerinduan saya


hari ini aku yang rajin menukil kesah semalam,haaa.
kelakar.skema rama tak bertempat .aish.tuhan aku mahu pinjam sedikit ruang masa yang maseh ada ne.
btw,lae 3 hari final exam aku bermula.
waaaaaaaargh*takot.nak tak nak kena amik.iyap.chayok2.
bukan itu aku mahu menules.*kih3*

ini kesah aku yang agak semak sepanjang tempoh aku tak menules .
pertamanya,da lama aku tak wat panggilan pada seseorang yang paling aku kaseh.
*incik HASHIM * kekaseh ati saya .maaf,*kesal sangat2:(
saya sibuk dengan keja yang bertambun sampai lupa
ucap rindu yang tak tertanggung ne.sungguh aku kangen yang teramat pada kekaseh yang satu itu.
aish tak guna .kepentingan laen dah buat saya lupa kechentaan saya .uhm,i am eager to see you btw.
tape2.kol lepas ne.ngeee~

keduanya,masa yang buat aku semput.haah,iskh.masa gak yg salah.
ceritanya kerana masa aku terlampau peduli dengan seseorang yang agak tak punya masa dengan
aku .maaf kamu,aku tak reti menanti.tak reti memberi.
itu kata aku tuju tok kamu .
kamu asyik merungut .ya,kita memang dah tade masa.
2minggu tuh laju je berlalu.jangan merungut lae.
mulai saat ini tolong hargai masa yang ada.
kenangan maseh banyak tok kita kutip bersama.
takesah pa pon aku sayang kamu sampai mati .titik.

cerita terakhir,
rindu menules contengan jiwa.
indah.rumusan kesah aku yang tak mahu reput sampai bila.

hati saya berlagu lunak kali ini,
keletah saya beirama klasik,
tenang kala biasa.
sengaja mahu melihat gumbira manes jiwa-jiwa saya.
masa yang sengaja menghimpit hari hari saya bersama mereka.
saya mahu maenkan melodi bernafas segar tika ini.
saya mahu plok erat rindu saya tok mereka,
kebalkan kesedihan.
tautkan senyuman penuh keikhlasan.
mereka pari2 indah sepanjang kehidupan.
saya tak mahu mereka pegi.
tapi hakikat tak kan menyebelahi keinginan.
saya tak buleh begini.
gumbira bertemu jiwa mereka,
manes mengintai hati mereka,
raut wajah yang tak mahu saya lupa sampai bila-bila.

*maaf ada lae.tapi dah tak sempat.caci aku yang sebegini.*
sambung lae nanti ya.