February 17, 2009

berterusan .

semalam saya menanges,
menanges kerna kalah pada perasaan yang ntah pape.
aih,sengal,takpenah2 saya nanges tok perkara sedemikian.
bicara lae soal kebaekan yang kita buat.
bukan nak suruh orang nampak,
but at least ingat ar even sekelumit.
takmahu hargai pon tak mengapa,
apa kesah.
??

tapi sendiri mau ingat ar.
aiseh.saya jadi trauma mau buat baek,
tapi pelik plak,takkan nak buat jahat plak,
aiseh man,
payah ar,

*dush3*sepak laju2 kang.

rindu kechentaan2 saya.
nak blik hometown.
nak plok abah kuat2,
teringat bila setiap kali harus pulang kembali ke kulej.
saya tahu abah saya susah nak lepas saya pergi.
saya perasan bergenang air mata abah menahan sebak mahu berpisah ngan saya lae.
macam tu ar setiap kali saya rasai.
abah ,i do miss you,badly.
saya harap abah baek2 di sana,
tuhan aku selalu mohon,

moga abah sentiasa berada dalam perlindungan rahmatmu,amin.

uhm,saya makin dewasa,,

saya harus kuat tok hadapi segala kemungkinan itu.

saya kena selalu engat 'dia' yang mendampingi saya,
'dia' yang memberi ujian itu,
orang yang banyak terima ujian tanda nye tuhan sayangkan kita.
itu pesan arwah bonda dulu.


dan saya akan selalu ingat!

terima kaseh ya ALLAH,untok kehidupan ku yang semakin hari semakin punya makna tok dicari jawapanya.

aku mohon sekali ini,moga terus dibimbing aku ke jalan mu yang di redhai.amin.

p/s:dalila,lelen.trimas tok kekuatan kamo2.