February 20, 2009

*credit to;

saya ada teman baru.

dia bunga hidop,

yang selalu hidopkan hari2 saya.

dia yang sempoi jiwa melayan gila saya.

dia dah wangikan genap hidop saya untuk seketika ini.

syukran jazilan kasiroh saudari zahratul hayat,

kamu itu dah kesat tangis saya paling ranap ketika itu.

,ini teman baru selepas bunga,

nini,terima kaseh,hari2 teman saya makan,

kamu gila.gila sangat.

saya tah penah ketawa paling jujur semester ini.

kamu dah kembalikan tawa saya,

mereka2 yang mendampingi saya saat ini,

saya layangkan sejuta terima kaseh tanda manes bertemu kenal dengan kalian.


saudari atie,

saya suka kejujuran kamu.

itu yang mampu saya ucap.

kamu ,buang jauh tanggapan manusia2 itu,

mereka bukan sapa2 yang bisa bawa kita jauh ke ujung bahgia dan berjaya.

kalian2 yang sudi sentoh hidop saya semester ini,

syukur.

kamu dah kembalikan mimpi manes saya,

dan ini kenyataan untok mereka2 yang kenal cik _alkana

"jangan di kesalkan dengan sebuah pertemuan kerna tanpanya kita tak mungkin akan mengenali seseorang"

btw,saya paling rindu mereka2 yang superb menghiasi warna kehidopan saya.