March 31, 2009

aku jemput hari ini.


31/3/09
hari yang cerah bagai menjemput manes si bintang.
baru turun dari langit mungkin.

hari yang penuh kegumbiraan,
sibuk saya mengonlinekan diri di kafetaria,
tahu tentang satu perkara

saya yang sangat setia menanti kedatangan gula-gula saya.
mereka itu:) yang dengar jiwa menyapa segera pantas hadir di dunia kita.

kangen infinity sama kamu orang ne.


minggu ini sangat sibuk.
dengan kugiran2 kulej yang berlambakkan.
sungguh saya bulisan.
mengadap nda2 ni semua.

ouh taksabar nak buat keja amal isnin depan insyaallah.
saya akan bekerjasama dengan teman2 laen untok servis "CAR WASH"
ya.
kami buat perkhidmatan mencuci kereta pensyarah dan staff kpmim,
sebab nya mahu cari dana untok dinner DIA sem 5
yehaaa.moga baek2 saja.

untuk debat antara kursus,
tahniah saya ucapkan pada afier.
kamu juara.
sudah terbukti kamu hebat afier.
hee.:)

dan tok amar juga.
pendebat terbaek.
mabruka'alaikum.

aku yang selesa bersendiri saat ini,
sangat tersenyum manes.

:)