April 01, 2009

after kelas .


sengaja aku biarkan diri ini kosong.
kerna kau tamahu terlalu pusing memikirkan sesuatu yang tak bisa buat aku tersenyum.
kadang-kadang kita perlu sendiri.
untuk mengisi kerohanian jiwa yang maseh terlalu jahil tentang kehidupan.

aku selesa begini.
sebab aku mampu buat apa saja aku mahu
selagi perkara itu relevan dan logik mengikut kehendak hati
aku sangat senang hati mencipta gaya hidup sendiri.
taperlu terlalu meinginkan kelebihan itu dan ini.

tuhan maha mengerti.
cukup.

aih ,sangat mahu mendakap mesra seorang yang bisa aku panggil bonda .
kangen sama bonda lae.
tak bisa bendung.
aku cemburu mereka yang maseh punya kechentaan yang satu itu.
bonda.
ummi.
ibu.
mama.
mak.
aku chenta kamu.

chenta yang tamahu aku ilang sampai kapan pon rasa itu.


lae sebulan 22 hari dapat balik hometown.
mahu plok abah kuat2.
hee. jadi anak manja perlu dalam keluarga incik hashim.

ne kesah sedih .
lappy saya yang kontot ne masuk virus yang telah menyerang sound sistem.
saket atinya nak dengar lagu terpaksa ar buat rasa senang hati.
ahh!ada sape bleh settle masalah saya??
huuu.

berita baek.budak2 kpm buleh outing sampai jam sembilan malam.
waaaaa.gumbira.
terima kaseh incik2 warden sekalian,

maseh busan
tuhan terima kaseh.
bisnes saya bertambah maju.
syukur.
amen.

***senyum***