April 02, 2009

"hey bulan.hey bintang.hey alam.dialog sama saya"


mungkin sedikit rasa itu memadai untuk mengimpikan sesuatu yang terpaling masyuk.
sumpah aku mahu memegang bulan biapon zahirnya tidak seindah tatkala jauh dipandang dari bawah.wahai si bulan .janji sama aku,sentiasa payungkan cahaya surga .
kerna aku si setia yang selalu memuja nianmu.

.teringat kenangan isabella98.
sudah lama dunia aku tidak digeletek rasa begitu.
kawan2 yang sama menyanyikan lagu paling jiwa itu trillion of trimas creditt buat kamuorang.
sumpah aku chenta sampai mati melodi dan lagu itu.
bila mahu berganding untok lagu FANTASIA BULAN MADU PULA??
*rasa mahu tertawa kalu lagu itu bikin aku terekucil kerna semput untok highnote*

///////////////////////////////////////////////////////

pinjamkan seketika jiwa kalian,
aku mahu berkongsi satu kolerasi ringkas yang dikirim jauh dari dia.
dan kiriman itu adalah anugerah rasa chenta dan kaseh sayang.

situasinya memang berbeda.
bila kamu di chentai oleh dua insan dalam satu masa yang sama.
pilihan itu memang di hati kalian.
tapi terasa cukup berat memilih yang yang mana satu mampu benar memberi kechentaan sepenuhnya kelak.

mungkin dichentai itu lebih unggul rasa sampai mati.
dan problemanya si insan yang dichentai hanya menchentai salah seorang dari keduanya.
untuk melafazkan sesuatu yang berat kepada seorang yang tidak dichentai itu bagai meletakkan rasa terpaling kecewa menghuni di jiwa sampai kapan juga.

aduhai.adakah ini ujian yang menuntut satu pengorbanan.
mohon siapa2 beri rasa yang rasional kerna insan yang dichentai ini butuh kekuatan untuk melafazkan.

trimas.

tuhan yang terpaling utama.
tunjukkan kejujuran hati padanya agar tidak tersalah menjemput keputusan.
amen.

bintang dan bulan ayuh kita berlibur mengisi bulisan.