March 02, 2009

deary hati,







heee.saya pakai shawl.
bluerkkkk:P
plik kan ??
tapi biar ar sekadar mencuba.
dan bila teringat citer lelen semalam rase nak ketawa.
lelen di opis pertama kalinye.
biar saya sendiri yang tahu,
dalila pon tahu,
dan alkesahnya rasa tertarik mahu mencuba pakai .
sebenarnya dah pakai mula kat kulej
pegi kelas hari tuh,
waaaa kena peli ngan ramai manusia.
tapi saya peduli.
yang penting selesa.
***pssssst.


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

dah sehari setengah saya di terengganu.mahu balik penang,
tapi abah tak kasi,
dia bilang sekejap sangat.
tak berbaloi,
kalu nak diikutkan kedegilan dan kerinduan banget anak bongsu nye ne mahu saja aku pulang ke sana.
aih,abah ikah rindu abah sangat.
buleh tak saya jerit kuat2 sampai abah dengar hati saya mahu pa??


ini abah saya,kalau itu katenye no protes2,
nanti dia tarik muka empat belas.
wuaaaarghhhh..

hari dapat makan jambu yang sangat best,
ayam goreng pon best,
terima kaseh dalila,
sebab dah buat saya makin chubby,
****ketawa***

buleh tak hari rabu nak kuar dengan chah,lelen,dila??
terengganu cuti kan hari tu?

jom2.saya rindu kamuorang sangat2.
meskipon dah ketemu lelen dan dalila.
hey2 mariam aisyah,moga kamu terima telegram undangan saya ini.
aku mahu ketemu kamu.
titik.