March 07, 2009

.hey dia,aku tunggu.


tolong kirim kan aku kata pujangga,

aku butuh kekuatan mendampingi longlai jiwa,

saat hujan menitis setia ke bumi,

aku mahu menari puas dalam hujan yang mendakap kemas kemahuanku,

biar sejuk bersamaku.

dan biar aku itu menggigil enak tanpa ada yang peduli,

jiwa ini sekali ini,
bertahan sehalus mungkin,


jam 4petang.
persembahan pidato dr semua kolej tamat.
fuuuhhh,
lega.sebab dah selesai.
biar pon keputusan belum aku miliki.

aku hanya fikir mahu pulang kulej,
nak tido.
tido.tido.tido.
hanya itu kehidupan aku 2/4 di sana.
sgt pemalas,
sangat ranap dengan kehidupan sebagai seorang pelajar.
tanya sama mereka yang kenal aku,
pasti mereka itu pon akur.
**nod.nod.nod.**

hidop aku berselang seli dengan suka dan duka.
sangat berubah2 macam pembolehubah ketika belajar sains darjah empat dulu
.bila buka cerita sekolah rendah ne aku suka,
untuk mamluman kalian aku punya teman,
sangat akrab.dan dia laki.
namanya mohd amir najmi b.ghazali.
tuhan .sumpah aku sangat kangen sama dia,
yang ketika ini sedang melajutkan pelajaran di mesir.
waktu kecik2 dulu ke mana saja ku dan dia,
kalu ke sekolah pon pegi bersama,
dan aku punya perangai kalu si amir ne tak ke sekolah aku pon takmahu pegi.
hee.dan menarik nya tentang si amir ne,
dia sangat suka memasak.
dan masakan dia dari skul rendah superb.
kitorang penah cari ubi kayu same2 then bakar dengan daun2 kering
sangat sweet.
memori kecil buat aku senyum sendiri.
dan amir penah melarikan diri ke terengganu sebab aku tak tolong dia buat keja math,

ampun amir.
dan kerna kes tu aku ngn dia menjauh.
tidak,kalau la amir tahu aku sangat2 nak minta maaf.

plik kan tapi jiwa dia sensitif sgt.
dia tak datang skul lama.
tapi upsr sgt gempak.
5 A's kot.
aku yang hari2 datang skul ne uh,
4A's ja.
syukur.
tapi saat ini,aku sangat rindu amir najmi ghazali.
my bestie life forever.
yaaahh!
amir dengar aku jeritan batinku,aku sangat mahu ketemu kamu.

sangat tak tahu malu,
ahaks,
dah a penah main kawin2.
aih kenapa la kamu bukan pacarku saat ini.
**sangat berangan**
aku pasti bila amir pulang nnt gaya nya pasti aku susah nak kenal.
bakal ustaz mungkin,
last ketemu kamu dah berserban dan sangat tinggi.
sangat malu kalau amir tahu aku rindu dia.
sape2 yang kenal amir saya tu.tolong pesan dia hidop bebaik.
kate saya tunggu dia.
ahaks,
**gila**aku la tu.

buleh tak aku betol2 nak kahwin ngan si amir tu???

:P