April 27, 2009

no matter who hell you are just shout it loud that you were made in MALAYSIA



"kerana mu M'sia aku bersyukur dan bukan kerana mu M'sia aku tersungkur"

tagline ne femes masa ku mahu mula berpidato.
sangat rindu mahu cakap lagi.
alahai bila lagi ada peluang tu.
bahasa MELAYU kita yang sangat chantek bagi aku .

seperti menyusun lagu dan irama.
aku begitu chentakan bahasa kita.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

oh,sangat busan dan busan.
minggu exam dah nak masuk.aku maseh kosong.

semester ne aku sangat banyak maen.
kenapa.?
sendiri mau tanya,
ini penyaket aku yang tuli.

25hbapril09"
makan malam di vistana hotel.
dengan tema "malam nostalgia"
warna hitam putih merah.warna wajib.
sebahagian dari nostalgia malam itu;

*zaki,nik,azmeer

*diapit anis ,syazwani.2jejaka itu azhar dan zaki

*kenangan DIA SEM5,dimalam nostalgia

*wanie,farhan,izyan,anis;siapa bilang gades melayu tak menawan??

*pensyarah yang turut hadir

*cik adha dan incik azhar

*aizil & wan

*mereka itu,siti.hasbullah.zizie.

*saudari nana.saudari fatimah.saudara syafiq

*gandingan sempoi,incik mazlan dan puan rohida~sonata musim salju~

* incik ridzuan ,KJ kami bersama teman2.


syukran jazilan kasiroh pada yang telah sempurna menjayakan "malam nostalgia" ini.

kalu masa maseh ku punya untuk kita kaut segala kenangan manes aku semahunya pegang erat rasa itu lagi.taperlu lepas .aku janji