May 04, 2009

ku saksikan wangian sudut dunia


ketekunan menghadapi timbunan ketas peperiksaan.
sudah satu ketas taxation aku lepasi.
bakal menjengah untuk realiti kertas2 yang lebih menguji.
aku di semester akhir.dan soalan2 itu bukan seperti darjah satu.
haaa.sengal.

dalam tempoh waktu yang sama,
aku juga perlu siapkan ketas perancangan perniagaan atau familiarnya
"bussiness plan" tok di hantar ke BPT KL.
grup aku terpilih mewakili kolej bentangkan ketas keja itu di TAYLOR KOLEJ 20hbMay09"
SYUKUR yang teramat.
businnes kami simple,sport centre,the main sport ;futsal
dan indoor game antara lain.
di samping ada juga selitkan mainan tradisi melayu.
aku pon hairan.
cane grup aku terpilih dalam banyak2 grup.
pensyarah bagitau persembahan kami ketika bentang sangat kukuh dan isi padat.
keyakinan.
rasa nak gelak,sebabnya kami grup yang paling simple sediakan slide.

uhm papon syukur alhamdulillah.

cukup.

aku paling takot paper accounting.

moga aku mampu buat yang terbaek nnt.
amen.

ouh teman2 dah kembali ke sini.
tempat tumpah kenangan aku dan mereka2.
seronok.

manes,terpaling sedap.

at least aku dah gila balik.
lame tak conteng jiwa.
aku rindu.
rindu nak buat segala macam benda.
tolong!

nak belari ke langit.gapai keindahan dunia.
chantek nya lukisan tuhan.

bulan depan dah stat praktikal.
moga semuanya baek2 saja.

aku busan.
sediri di sini.
tunggu mereka2.
mana??
di dewan peperiksaan.
dengan trend blind color.
menarik weh.
batch decom memang sangat sempoi.
tradisi tu.

cepat la jawab paper kamu2orang.
kangen.

dan saat aku aku gila melayan sesuatu.
tomok.

rasa sedap jg dia nyanyi.
gila tapi dia menang sejuta.
haaa.

terima hakikat malaysia.

:)