May 14, 2009

aku chenta kamu


chenta itu terpaling manes.
paling agung kalau kita sendiri tidak selalu menduga chenta. aku chenta sepenuh jiwa aku hanya tok kau. i do love u mine. ~kalau orang yang sedang gila tengah bencinta,jangan kacau. aku tengah sasau. auauauu. haaa.nak tahu.hari ne paper auditing. theory sekali lagi. gosh! sape yang ada amik paper ne mesti paham apa aku rasa. patotla susah nak jadi auditor. kita kena review nda2 statement tu in independent examination. waa.aku pon tapaham. macam mana nak praktikal kat firm audit ne. semalam sampai kul bape pagi baru tido,puncanya? takot sangat nak hadapi paper ne kena buka mata luas2 time jawab tadi.ngantok kes semalam ar. stayed up yang terlampau. mata tolong bagi kerjasama sepenuhnya. hari ini. doa kalian aku perlu.lulus paper ne.jangan sangkut. laen2 paper juga. amen. trimas. bonda aku kangen terpaling mendalam sama bonda. dan abah saya. jaga diri di sana baek2. anaknda pulang nanti. ne cerita orang sekeliling yang asyik tanya kenapa aku ubah penampilan pakai shawl. ada yang siap peli ag; mana tudung itam putih chip? dah tapakai. ya.aku dah memang totally tanak pakai. nak ke??nak bagi. ahaks. kenapa saya pakai shawl? sebab saya nak nampak anggun. aiyar'ks*** betol. aku nak nampak kemas dan tidak selekeh dulu. kita perlu tok berubah kan people? pa salahnya.aku ubah atas sebab diri aku.bukan orang laen.ada orang cakap aku ubah sebab chenta, geli2 ja. bukan people. jawapan aku juga mahu kelihatan manes dan kemas. koleksi shawl aku pon dah bertambah. creditt to cik dalila.perunding kechantekkan aku yang setia. ok2.cukup berkesahkan shawl itu. ada lae berapa hari kesah aku akan bersemadi di puncak indera mahkota. sangat tidak sabar tok kua mengecap dunia yang lebih mencabar. tapi sumpah ,aku akan gila merindui kehidupan di kpm nnt. tolong jangan penah tinggalkan aku si kenangan. oh ya,semalam koperat presentation kat bilik mensyuarat admin. dipersembahkan untok HEA,mis noraini,madam zarina,sir ridzuan,mis adilin. masing2 yang hebat di bidang masing2 mengadili kami di peringkat awal. komentar2 yang bernas di akhir persembahan .trimas. bussiness plan maseh menggagugugat hidop aku. serabut. tapi atas platform pertandingan aku sangat berdaya tok ini.

tapi dah kacau kehidupan aku yang tengah exam ne.

waaaaaaaaa

<<>>><<<>>>><<<<>>>>>><>><<<<<<<<<<<>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>><<

ada sape2 nak ikot saya balik penang tak?
jom2.
kita travel naek keretapi.

saya bawa kamu2 orang travel satu pulau pinang .lantas terus ke pulau langkawi.

betol ne.

segera bagi jawapan.

ahaks:P