May 13, 2009

tiupkan aku sedikit gegak gempita



satu kali ini aku rasa mahu nanges sangat2.
kenapa?
itu aku sendiri tak mampu nak mengerti.
saket,
sebak yang terpaling mendalam.
tolong pergi jauh2 dari hidop nooratiqah bt hashim,
seorang yang terlalu baek melayan kerenah aku.

maaf,aku tak mampu nak beri seluruhnya terbaek.
memaneskan hidop kamu seperti mana kamu selalu maneskan hidop aku.
kejam.

bukan .

tapi kerna aku tak mahu kelat rasa aku memahitkan lagi hidop kamu itu.
dan seorang lagi kamu jangan paksa dan desak aku tok terima orang yang aku tak mampu nak kaseh sepenuh jiwa aku.
ya,aku sayang.sayang semua kawan2 aku.
itu kan yang "terbaek"
dan bukan aku tak punya perasaan.
tolong duduk kat tempat aku,dan kamu rasa apa yang sebenarnya caritera kesahnya.

cukup kita punya plot yang tersendiri.
nak tambah plot jangan terlalu hiperbola.
nanti orang muak dengan tarian yang larat.
cela kan?

hey,
izinkan aku sentoh hidop aku sendiri.
biar lobang sana sini aku maseh mampu tampung sendiri.

nak hidop sendiri tika ini.
tolong!

......................................................................................................................

kutip seluruh keluhuran jiwa tiupkan kekuatan bawa aku ke surga.
mahu senyum sambil tangan memimpin syair penuh riang.

nur lola,dan mohd elfen aku sayang kamu2.*****

gila~
tapi aku dan mereka bahagia.


tolong pilih mana satu photo yang baek??
hee.