June 03, 2009

hey kekaseh,

selindiri .

berjiwa kau buat aku kaku senyum.
hey chenta,aku dah bilang kau dijiwa.
kita setuju untuk itu kan?
beradu mimpi sama.
simpan rindu dan mahu ketemu tak kira bila masanya tiba.
biarpon di surga .
aku terpaling kaseh kau sampai rasa ini benar rasamu hakiki.

aku dah sangat bodoh chenta sama kau .
kita akan selalu bicara soal ini sampai kapan pon.
aku buat origami paling jujur tok kau.
aku cuba belajar petik gitar sampai mampu maenkan irama aku gubah tok kau.
semua untok kau kekasehku,surgaku,temanku.
satu kehendak dan keperluan sedesak aku mahu adalah
chenta kau.
kaseh kau.
sayang kau.
hanya utuh ketiga itu menjadi satu d jiwa .
kelmarin aku berlari kejar bayangan kau.
aku jerit sekuat hati kangen yang terpaling sama kau.
aku tak peduli orang bilang apa saja tentang aku dan kau.
kerna aku tahu enaknya miliki chenta sepi yang semekar ini.

semanes pertemuan lemon tea & cheese cake.
kau janji kita akan nikmati lagi kesukaan itu nanti.
dan aku nanti tok kedua kalinya .
melestari kata kau bilang aku memang tok kau.

jangan pernah pijak hati aku ya.
kerna setiap nafas yang ku hela kau selalu ada.