June 04, 2009

today i've nonthing.only ...


pagi tadi tengah aku sarapan,abah tanya hari kita mahu makan pa ya?

sebab pertanyaan nya itu dia mahu ke pasar .
aku pon laju je la jawab
"nak makan sup tulang,abah beli tulang eh"
abah pon nak sama laju balas,"uhm,kalau bab makan ja cepat jawab"
ahaks,dah sudah terang lagi bersuluh abah tanya.jawab ler kan.
abah senyum dan pegi.
cumil kan abah saya.
dia adalah chef yang terbaek tok saya di dunia ne.
**clap3**
creditt tok abah hashim yang tak pernah sekali pon jemu melayan anak bongsunya ini.
kihkihkih.
one more things,
anugerah jiwa yang terpaling abah saya miliki adalah seorang ayahnda dan bonda yang paling superb tok kami selepas bonda meninggal.
abah ,kechentaan terpaling agung.
trimas dan syukur kerna aku maseh diberi kesempatan miliki insan mulia seperti abah.

dan semalam aku pegi jumpa abang aku yang ke empat.
incik jamil b hashim.
seorang abang yang paling misteri.
kenapa aku cakap misteri?
sebab susah sangat nak jumpa dia ne.
bukan dia jauh ke mana2 .kalu nak ikut satu negeri dah duduk.
berjiran daerah dan mukim nye je.
cuma si abang saya ne memang tak kan munculkan dirinya kalu tade sebab.
kepelikkan dia ne selepas bonda tiada.
papon aku hepy sangat dapat jumpa dia.
heee.dah sangat kurus,aiseh incik jamil tak makan bape tahun?
mula ase nak nanges pon ada.sebab terlampau kangen sama dia.

oh saya sudah telat mahu masuk opis.

:)
selamat bekerja cik atiqah hashim.
oh keja.lalalala~