June 09, 2009

hey ya atiqah,


semalam aku lepak pantai yang sangat berhampiran opis ,
ouh saja mahu hilang lelah yang sangat penat bekerja.
jiwa bilang nak berehat seketika,
tenang.dan aku terlihat pelabuhan di sebelahnya,
sangat chantek,
matahari menchantekkan lagi panorama yang aku rasa begitu menterujakan.
kapal2 besar termasuk cruise ada di sekitarnya,
dan paling buat aku tertarik,
mereka yang enak berjogging di pesisir pantai.
hey2 aku mahu turut serta,haaa.
berbaju kurung,gile pa?
kebanyakkan adalah cina.
ouh,bila mahu menguruskan badan ne???
aku tak tegas langsung,
pa yang sedang aku pikirkan adalah untuk kembali seperti asal.
k.u.r.u.s.
tapi aku sengal.
tak serius,oh sapa2 ada nasihat tok aku yang maseh tidak sedar ne,,

haaaaaaaaaaaaaaa.

mahu !

iltizam tok itu.

yehhhh~

:D
dan kalu aku berjaya turunkan??
uhm.