June 11, 2009

ku seperti itu lagi.


balik semalam aku capai gitar,aku goreng nada aku sendiri,
fulamak,sumbang!
letih sangat2,jam 9malam baru abeh keja.
dah macam betol2 di alam kerja.gila!
tapi pa boleh buat tuntutan kulej aku perlu praktikal,
waaaaaa,aku lebih merelakan diri berada di kuliah untuk belajar,
kuliah?
oh?
hari ini lagi parah keja aku,banyak.banyak,terpaling banyak.
hey2 diri aku jangan malas2,aku cuma perlu buat semua ni untuk tempoh 50 hari je lagi.
banyak hari lagi tu.
aduya,
oh ya,cakap pasal gitar.aku terpaling berminat untok belajar maen,tapi masa tade lagi.
jadi belajar maen sendiri dulu.cari kod kat tenet belasah ja ar.
naik keras jari ne menahan saket ,
oh tape2,lame2 biasa ah.
dan untuk minggu ne dan seterusnya sampai 20 hb aku sibuk menemani abangku
dengan urusan pernikahan nya,
ke hulur ke hilir,cari itu cari ini.
susah juga nak kawen eh,
oh lalalala~a
dah nak kawen cik abang saya yang bongsu tu,
langkah bendul lagi,sebabnya abang aku no.4 maseh bujang terlajak.
haaaa,rezeki kau abang.cepat kawen bagi anak sedara yang ke 18 pada cik_alkana.
ya saya sudah punya 18 orang anak sedara,
superb kan pengilangan incik hashim & co.
hola!
mahu masuk opis dan bekerja kuat,
oh dunia,segerakan waktu.