July 17, 2009

.ini sudah beerti aku punya dia.

seperti mendakap lena mimpi di bulan,
seperti sinis ombak memukul pantai,
seperti berdesir riang angin meliburkan jiwa,
aku bersama hari-hari yang terpaling girang.

semangat menari adapon sedikit sumbang aku benar menyusun gerak seni menjadi chantek.

hidop yang semakin lengkap .
ehem2.

:-s

hey si nurilham rayyan hafiz,
aku sayang kamu.

aku mahu jadi pari2 yang terpaling indah untok kamu.

manes sudah punya kamu.
titik.

tuhan yang maha mengaseh jiwa2 hambanya,
jangan sakiti dia,
aku benar2 kaseh .
dan perlu ada rasa ulung syukur yang terpaling agung,
kerna menciptakan kamu dan keadaan yang aku sendiri tak pernah duga akan adanya kamu.

tuhan yang satu chenta hakikiku.
jaga dia sampai mati dari sinis dunia yang jelik.

trillion of love,
cik_alkana.