August 21, 2009

selamat malam pacik macik.


oh selamat kembali. berdunia maya cik_alkana.
sendiri menjemput.
buduh.
hey2 malaya.
aku kembali.
dan aku sangat2 gila rindu ruang jiwa ne.
setelah nak dekat 2bulan menyaiko diri.
penderaan yang tak disengajakan.penat berbulan pahit.(kata lawan pada berbulan madu)**sekali lagi aku buduh**
kwang.kwang.kwang.
hari ini aku berpijak di bumi nyata.
sebab apa.cukup mudah aku jawab,dunia kerja sudah finish.
heee.bukan tak suke.tapi tak cukup bersedia.
sebab kekusutan bertimpa2.aku tak puas berkerja.sebabnya juga tiga minggu aku cuti sia2.
gara kaki membesar tak tentu hala.
atas kecuaian dan mungkin ini sesuatu yang aku perlu perbaiki silapnya.
banyak,terlalu berasak2,seronok bila saket.di layan macam puteri raja.
dan aku punya pengalaman .dalam ketempangan kaki yang maseh belum cukup sembuh aku sempat lagi "tingkap membelibelah" di mall.bertongkat mulanya.memang macam cacat .
tapi aku disarankan oleh security mall amik wheelchair.dan mangsa penolaknya perempuan manes itu.oh trimas banyak ya awak eh.
***cik_alkana stop jadi tet***

aku sedang sibuk bikin report praktikal.dan time2 macam ne teringat si robot putih kecil yang sudah tiada,
oh damn!sapa yang ciluk tu mmang tade otak!

tuuuuuttttt!##$%^%89@!

aku sedang berniat puasa.sapa tak niat jangan mimpi nak puasa.

otak dah tepu.
jiwa dah kering.
aku hilang sedikit rasa yang sangat aku jaga selama ini.
ini sebab permainan laknat dunia.

dan sepanjang kecutian aku,macam2 perkara manes juga ada.
oh lalala~dapat berborak dengan cik bulan.

sangat rindu dia.

..........................................................................................

dah habes keja jadi assistant auditor sementara,aku rasa secompulsarynya akan merindui tempat itu lagi.
pantri ,meja aku.dan enaknya mengenali seorang makcik accountant yang sangat aku hormati.seperti bonda.
memang persis segalanya.macik zainab,i do love u.and gonna miss u alots.

esok puasa,jadi aku nak jadi suri rumah tangga sementara tempoh aku tanam anggur ne.
tok abah juga.

cik_alkana dah mahir masak tau.sape2 rasa lapar nak berbuka puasa dan nak rasa air tangan cik_alkana jemput ke rumah ya..
****perasan lebih****

kekaseh,
oh.aku maseh tercari2 kau la bodoh.
mana kau hilang,
aku rindu macam nak mati kat kau.
tuhan oh tuhan yang kaseh pada hambanya .
tolong jaga dia baek2.kalau dia tersasar ku mohon sedarkan khilafnya itu.amen.

dan kau yang dengar mungkin melalui hati,kau janji nak belanja aku lemon tea n cheese cake kan??
tapi kau sendiri menyorok.dah2 la.penat aku kira,1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.cukup!
tamau pegi jauh2.
saket tanggung rasa ne.kembali .sampai mati aku tetap tunggu kau.
sebab aku chenta kau bodoh!

aku maseh bernafas sebab hadirnya rasa itu.

sekembali ke dunia maya ini aku terpaling sensitif mahu melempar segala keluh di jiwa.
maseh belum terlempar 100%.ada lagi ne.
tape aku simpan .

hey2 kawan2.jom conteng dinding.
aku seorang penconteng dinding paling kusut.
maaf.saya tade sivik sikit.

malam incik dan cik sekalian.

selamat menyambut kedatangan ramadhan.
jom perbaiki diri.

dan selamat beramal..(aku ciluk iklan radio HOT FM)

:)