August 27, 2009

.intimate,truly understand :P



suke sangat bila berkechil hati macam ne.
buat aku tade perasaan.

.sudah-sudah menjadi saiko anak bongsu incik Hashim.

hee.nak tunggu atau harus angkat kaki cabut!
penat bermain rasa begini.

aku kena terus berjalan ke depan tanpa henti,
seronok bila teringat cerita WADI UNUNG.
sangat chantek pengolahan cerita itu.
dan aku suka persahabatan kuat dalam cerita itu juga.
akan tetapi aku nak berhenti dan tamatkan kesah aku dan persahabatan.
tak seronok lansung!

***********************************************

hidop perlukan kematangan.
jangkauan umur yang dah tersesat ke 21 tahun bikinkan aku dengan pelbagai kesah duka dan suka.
selama mana tempoh tahun itu telah ada tampalan pada kesah2 yang berlobang.
aku harap tade terkoyak mahupon lompong ag.

oh situasi semalam dan hari ini banyak yang dah berbeza.
penerimaan aku terhadap sesuatu memang pelik.
kadang aku rasa logiknya kau aku terima.
dan kadang aku rasa gastrik hati membuka ruang tok diperbetolkan.
sebab maseh tade yang betol.
memang susah kita nak paham mood seseorang apatah lagi jangkaan kita tak menepat.
kau sasar sejauh manapon kalau tetap tade benarnya kau takkan dapat jawapan.
oh lagi .dan lagi aku kusut.

ada perapi syampu yang buleh aku pakai??
***sengal***

tolong kebaskan jiwa sebentar.
aku mahu hirup udara segar.

take a deep breath and fuuuuhhh!

diri terus menjunam.
hanya seketika tidak mengapa.